• +387 32 407-722
  • zdravlje_zenica@hotmail.com

Dekompresijska terapija kralježnice

Dekompresijska terapija kralježnice (DTK) je izrazito uspješna ne operativna procedura za uklanjanje bolova i raznih drugih tegoba uzrokovanih problemima kralježnice. U tretmanu ovom procedurom koristi se sofisticirana oprema u kombinaciji s modernim stolovima za trakcijsku terapiju. Za razliku od klasične fizikalne terapije koja uglavnom djeluje samo na smanjenje simptoma, DTK ima prednost u primjeni jer je usmjerena na otklanjanje uzroka nastanka problema (vrlo često je taj problem mehanički pritisak u strukturama kralježnice). Način rada je jedinstven. Upotrebom specifične kombinacije pravilnog položaja tijela i promijenjivog intenziteta sile postiže se glavni učinak terapije: dekompresija (smanjivanje pritiska), poboljšavanje krvnog optijecanja, izmjena tvari u ozljeđenom području kralježnice. Sistemom dekompresijske terapije smanjuje se pritisak na intervertebralne diskove, korijene spinalnih živaca te se povećava mobilnost malih zglobova kralježnice. U trenutku kada više ne djeluju tablete, injekcije, niti klasična fizikalna terapija tada obično liječnici/hirurzi preporučuju operativni zahvat. Prije operativnog zahvata svakako se posavjetujte provesti DTK kako biste izbjegli operaciju s dugom postoperativnom rehabilitacijom.

Dekompresijska terapija koristi se kod:

Hernije diska-Bulginga (ispupčenost) diska, Uklještenja živca Išijasa (lumboishialgia), Trnaca u rukama i nogama, Glavobolje i vrtoglavice, Tinitusa- mehanički uzrokovanog šuma u ušima, Bolova u donjem, prsnom i vratnom dijelu leđa, Degenerativne bolesti diska, Spondilolisteze – poskliznuće kralješka Fasetnih sindroma, Suženje između kralježaka.

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ime *
Komentar *