• +387 32 407-722
  • zdravlje_zenica@hotmail.com

Terapija aparatom za lumbalnu i cervikalnu ekstenziju kičme

Dekompresijska terapija kralježnice (DTK) je izrazito uspješna ne operativna procedura za uklanjanje bolova i raznih drugih tegoba uzrokovanih problemima kralježnice. U tretmanu ovom procedurom koristi se sofisticirana oprema u kombinaciji s modernim stolovima za trakcijsku terapiju. Za razliku od klasične fizikalne terapije koja uglavnom djeluje samo na smanjenje  simptoma, DTK ima prednost u primjeni jer je usmjerena na otklanjanje uzroka nastanka problema (vrlo često je taj problem mehanički pritisak u strukturama kralježnice).
Način rada je jedinstven. Upotrebom specifične kombinacije pravilnog položaja tijela i promjenjivog intenziteta sile postiže se glavni učinak terapije: dekompresija (smanjivanje pritiska) , poboljšavanje krvnog optijecanja, izmjena tvari u ozljeđenom području kralježnice. Sisemom dekompresijske terapije smanjuje se pritisak na intervertebralne diskove, korijene spinalnih živaca te se povećava mobilnost malih zglobova kralježnice. U trenutku kada više ne djeluju tablete, injekcije, niti klasična fizikalna terapija tada obično liječnici/kirurzi preporučuju operativni zahvat. Prije operativnog zahvata svakako se posavjetujte provesti DTK kako biste izbjegli operaciju s dugom postoperativnom rehabilitacijom.
Dekompresijska terapija koristi se kod:
1. Hernije diska-Bulginga (ispupčenost) diska
2. Uklještenja živca
3. Išijasa (lumboishialgia)
4. Trnaca u rukama i nogama

5. Glavobolje i vrtoglavice

6. Tinitusa- mehanički uzrokovanog šuma u ušima

7. Bolova u donjem, prsnom i vratnom dijelu leđa

8. Degenerativne bolesti diska

9. Spondilolisteze- poskliznuće kralješka

10. Fasetnih sindroma

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *